4 grudnia 2013

Na co jeszcze pomaga Kolagen?


Oto spostrzeżenia osób stosujących:


- przynosi ulgę przy początkowym katarze i bólem ucha i gardła, jako krople do oka.

- działa zdrowotnie na wszystko, co mamy w jamie ustnej, bóle, zaczerwienienia, stany zapalne wywołane bakteriami, ropny ząb (zamiast antybiotyku), objawy paradontozy, migdały (trzeba spróbować smarować głęboko przy gardle),.......najlepszy środek na świecie na całkowitą likwidację hemoroidów, przy tym niemal natychmiast odczuwamy ulgę, bo uśmierza przykry ból

- Platynę stosuję na początkowy katar, problemy z gardłem, uchem i codziennie nakładając na twarz nie zapominam smarować oczu - efekt jest taki, że wróciłam do okularów do czytania, które już były za słabe. Dodatkowo nawilża się gałkę oczną.

- pamiętamy o oparzeniach (rewelacja), ranach (smarujemy wyłącznie wokół rany), stłuczenia, obtarcia, siniaki, kopoty z kręgosłupem (posiłkujemy się Colvitą) zewnętrznie smarujemy (dobrze smarować przed masażem - odczekać 10 min. i pozwolić masażyście wykonać masaż przy użyciu substancji olejowych, poślizgowych - bardzo dobry efekt), jak nie ma pod ręką Colvity, to zjadać Platinum ze świadomością odnawiania śluzówki przewodu pokarmowego. Ostatnio nabieram przekonania do stosowania łącznego Colvity i żelu na niektóre schorzenia autoimmunologiczne.

- To ja dodam ze świetnie mi pomógł z bliznowcami. Po 2 operacjach to co mi sie zrobiło w miejscu szycia było okropne. Maści, dermatolodzy, Maści - bez poprawy. Kolagen potrzebowal miesiąc-dwa, jedna blizna niewidoczna, a at co była w najgorszym stanie jest blada a z bliznowca o szerokości 1,5cm zostały 2 mm

- mi pomógł na zapalenie zatok , kolagen dodawany do roztworu do płukania zatok - do buteleczki z roztworem dodawałam po 5 pompek platyny mieszałam i do nosa .....ponieważ miałam stan przewlekły kwalifikujący do mechanicznego zabiegu to potrwało to ok 3 m-cy zanim wyszło wszystko , a schodziło litrami przez miesiąc, a od tamtego czasu spokój.

- Ostatni problem ze zgagą po zjedzeniu zupy dość pikantnej załagodziłam platyną. Ulga prawie natychmiastowa.


- Na łuszczycę sprawdziła się metoda: Silver plus obowiązkowo nasz balsam do ciała! Kilka osób już wypróbowało tę metody i są efekty. Ale koniecznie trzeba używać naszego balsamu do ciała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz